Betingelser og vilkår

Betingelser og vilkår

Hendes reguleringsvilkår, der gælder for køb på Azoms netbutik og domenet azom.no. Disse vilkår kan ændres, så les altid vilkårene før du foretar et køb.

1. Frakt

Hvilke forsendelsesmetoder tilbyder du?

Vi tilbyder altid alle vores kunder gratis fragt med hjemlevering til en værdi af ca. 450 NOK. Hvor vi altid sender vores forsendelser med DHL Home Delivery eller Fedex Express Home Delivery. Hvis du bor inden for en kaldet "Remote Area"-adresse, kan nogle gange være gebyrer på 149 NOK for leveringen til udcheckningsprisen.

Når kommer mine bestilte varer?

Uafhængig af valgt leveringsmåte er vores leveringstider påca. 5-7 virkedager.Hjælpecenter

2. Returer, angrerett og åbent køb

Kan jeg kansellere købet?

Du som forbruger har rett til at angre købet uden specifik grund inden for30 dage fra det tidspunkt du mottok varene. Du kan pakke og se på varene, men både produkter og emballering skal være vedlagt i væsentlige uendret stand (etter skrifter i fjern- og boligsalgsloven), dvs. ubrugt, hel og ren. Du som kunde er ansvarlig for returfrakt ved påberopelse af angreret og åbent køb eller ved bytte. Du som kunde er også ansvarlig for den oprindelige frakten, dvs. kostnadene forbundet med at sende pakken til deg, med mindre andet er aftalet mellem Azom.no og deg. På Azom.no gælder30 dage åbent køb, samt 30 dages bytterett. Angrefristen gælder fra dagen du hentet pakken.

Hvordan fungerer det med retur?

For godkendt returnering må det være uafhængigt af påbegyndelse af angreret, åbent køb eller bytte, følge med dokumenter som knytter varene til dit kundenummer og ordrenummer. Hvis du bestemmer dig for at returnere hele eller dele af bestillingen din, slipper du selvfølgelig at betale for disse varene. Skulle du få problemer med at forfaldsdatoen nærmer sig sluttdatoen med retur, ber vi dig kontakte os eller den aktuelle vekselkunden, så hjælper de eller med dig videre! Produktet skal altid være i originalemballasjen. Sølvtape på originalemballasjen accepterer ikke at returnere. Ved påberopelse af angreret eller åbent køb sker tilbagebetaling af købesummen via samme betalingsmåte som købet. Skulle du opdage at produktet har en defekt/skjønnhedsfejl, skal dette meldes inden for de første 30 dage.Hjælpecenter

3. Betaling og garantier

Hvilken veksler bruger du?

Det er muligt at betale via Klarna eller med VISA, Mastercard, American Express eller Discovery via Stripe betalingsbørs, som Azom.no bruger primært til kortbetalinger. Pengene reserverer på din bankkonto, når du bekræfter bestillingen og træk, så fra kontoen, når produktet er leveret. Merk at pengene dine kan blive trukket fra kontoen før produktet er sendt hvis det gælder forhåndsbestillinger og stillinger som ligger senere i fremtiden.

Hvilke garantier har du på varene?

Azom.no giver altid en garantitid på mindst 3 år med fabrikationsfejl på alle produkter, som bestilles på Azom.no, med mindre andet er opgitt. Dette gælder normalt brug i miljøet beregnet til produktet. For konkurrencerelaterede produkter kan ingen garanti gis. Ved enhver produktionsfeil erstatter vi normalt med reverseringspost. Forbruger- og fjernkøbsloven kommer til anvendelse. Alle garantier gælder fra udstedt købs- og fakturadato.

Hva gjør jeg hvis jeg opdager fraktskade?

Ved skadet gods på grund af transport må du melde dette umiddelbart til fraktagenten som har leveret varene dine. Ta så kontakt med oss ​​​​på Azom.no via info@azom.se, så hjælper vi dig videre. Vi bruger Postnord og DHL.Hjælpecenter

4. Personoplysninger og generelle vilkår og betingelser

Hvordan håndteres min personoplysninger?

I forbindelse med din bestilling godtar du at vi lagrer og bruger informationer din i vores virksomhed for at fuldføre og yte tjenesten du forventer af os. Mere spesifikt betyder dette ved din bestilling af lagre i vores netbutikk og/eller på vores egen server. I henhold til PUL (Personopplysningsloven) har du ret til at modtage informationer, som er registreret om dig og hvis du anser den som fejl eller irrelevant kan du være om retting eller sletting fra vores kunderegister. Ta i så fald kontakt med vores kundeservice. Vi forsikrer at vi ikke vil sælge eller overføre dine personlige oplysninger til tredjeparter.

Reservationer & Forje Majuere

Vi fraskriver os alt ansvar for eventuelle juridiske hindringer eller ordinanser, gældende eller fremtidige angående solgte produkter. Al information på hjemmesiden og manualen er vejledende og det er installatørens ansvar at anvende produktet eller køretøjets særlige design for kompatibilitet. Nogle køretøjer kan have specielle lamper eller holdere, da nogen modifikationer kan være nødvendige. Selger kan ikke belastes for fejlhåndtering eller egne tiltag i forbindelse med køb, montering eller brug. Ved tvil bør en fagmann lejes inn til montering. Synes omkostninger er utelukkende dine egne.

Force majeure refererer til blandt andet streik, sygdomme hos personale, transportforstyrrelser eller uforudsete import- og eksportforbud hos Azom.se eller vores leverandører. Under force majeure bliver Azom.se sine forpligtelser udsat. Hvis force majeure varer i mere end 2 måneder, har både du og vi rett til at have aftalen uden forpligtelse til at betale erstatning.Hjælpecenter

LÄS MER
0